Müügi- ja tagastustingimused
1. Üldtingimused
1.1. Käesolevad tingimused kehtivad kõikidele ostudele, mis on tehtud Haluhoovi e-poes (edaspidi E-pood).
1.2. E-poe omanik ja müüja on Haluhoov OÜ (registrikood
17350543, aadress Lepplaane 3, Lepplaane tn 3, Are alevik, 87301 Tori vald, Pärnu maakond)
1.3. Tingimused kehtivad kõigi klientide ja Haluhoov OÜ vahel sõlmitud ostulepingute puhul.
2. Kaubad ja hinnad
2.1. E-poes müüdavad tooted on küttepuud ja seotud tooted, mille kirjeldused ja hinnad on toodud iga toote juures.
2.2. Kõik hinnad on eurodes (€). Hinnale ei lisandu käibemaks.
2.3. Hinnale lisandub vajadusel transport, mille maksumus sõltub tarnepiirkonnast ja valitud kogusest.
3. Tellimine
3.1. Kauba tellimiseks valige soovitud tooted, lisage need ostukorvi ja täitke tellimusvorm koos vajalike kontaktandmetega.3.2. Tellimus loetakse kinnitatuks, kui klient on tasunud arve või maksnud e-poes pangalingi kaudu.
3.3. Haluhoov OÜ-l on õigus tühistada tellimus, kui kauba eest ei ole makstud.
3.4. NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
3.5. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
3.6. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
3.7. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
4. Tarne ja kohaletoimetamine
4.1. Kaup toimetatakse kohale vastavalt kliendi poolt valitud aadressile Eesti piires ja kokkulepitud tarneajale.4.2. Tarnetähtaeg on üldjuhul 3–10 tööpäeva, sõltuvalt piirkonnast ja lao seisust.
4.3. Tarneteenuse pakkujaks on Haluhoov OÜ.
4.4. Klient vastutab selle eest, et tarnekoht oleks veokile ligipääsetav ja sobiv kauba mahalaadimiseks.
4.5. Kui kohaletoimetamine ei ole võimalik kliendist tulenevatel põhjustel (nt ligipääsu puudumine), võib müüja küsida lisatasu kordustarne eest.
5. Kauba vastuvõtmine
5.1. Kliendil on kohustus kontrollida kaupa koheselt selle kättesaamisel.5.2. Kui kaup on saanud transpordi käigus kahjustada või ei vasta tellitule, tuleb sellest teavitada Haluhoovi e-posti aadressil hiljemalt 2 tööpäeva jooksul.
5.3. Kvaliteedikontrolli tõttu võivad puidu niiskustasemed ja mõõdud erineda mõistlikus ulatuses – see ei ole puudus, vaid puidu loomulik omadus.
6. Taganemisõigus ja tagastamine
6.1. Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lõikele 4 punkt 2, ei kohaldu 14-päevane taganemisõigus kiiresti riknevatele või kliendi soovil valmistatavatele kaupadele.6.2. Küttepuud on looduslik toode, mille niiskus ja omadused võivad muutuda hoiutingimuste tõttu, seetõttu taganemisõigus ei kehti juba kohale toimetatud küttepuudele.
6.3. Kui kaup on siiski saadetud ekslikult (vale kogus või liik), korraldab Haluhoov OÜ kauba vahetuse või tagastuse oma kulul.
7. Garantii ja vastutus
7.1. Haluhoov OÜ tagab, et müüdavad küttepuud vastavad kirjeldustele (puuliik, niiskusaste, mõõdud).7.2. Müüja ei vastuta loodusjõududest, kliendi ladustamisvigadest või vääramatu jõu (force majeure) tõttu tekkinud kahjude eest.
8. Isikuandmete töötlemine
8.1. Klientide andmeid töödeldakse ainult tellimuste täitmiseks ja vastavalt isikuandmete kaitse üldmäärusele (GDPR).8.2. Andmeid ei edastata kolmandatele isikutele ilma kliendi loata, v.a seadusest tulenevatel juhtudel.
8.3. Haluhoov OÜ privaatsuspoliitika on nähtav ettevõtte kodulehel.
9. Vaidluste lahendamine
9.1. Kõik erimeelsused lahendatakse vastastikusel kokkuleppel.9.2. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele Eesti Vabariigi seaduste alusel ja Pärnu Maakohtus.
9.3. Tarbijal on õigus pöörduda ka Tarbijavaidluste komisjoni või Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) poole.